تکنولوژی تلفن های هوشمند

تکنولوژی تلفن های هوشمند * تکنولوژی تلفن های هوشمند

تکنولوژی تلفن های هوشمند

تکنولوژی تلفن های هوشمند * تکنولوژی تلفن های هوشمند

آغاز پیش فروش استیک Intel compute با قیمت ۱۱۰ دلار

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ب.ظ

2 سال قبل در: اخبار, اینتل, سخت افزارهابدون نظر مدتی پیش در نمایشگاه CES شرکت اینتل از یک استیک با قابلیت اتصال به رایانه رونمایی کرد که به شما اجازه می داد یک رایانه را در جیب خود قرار دهید. اکنون این دستگاه وارد فاز پیش فروش شده است. استیک های جدید اینتل با قیمت ۱۱۰ دلار، یکی از مناسب ترین نمونه ها در نوع خود می باشد. کسانی که این محصول را پیش خرید کرده اند، تقریبا یک ماه بعد به دستشان خواهد رسید. اگر کار شما به گونه ای است که باید همیشه مطالب رایانه خود را به همراه داشته باشید و اسمارت فونتان کفاف آن را نمی دهد، Intel compute stick یک گزینه ی مناسب برای شما خواهد بود. اندازی ی آن تقریبا کمی بزرگ تر از استیک های USB می باشد.  این استیک از پردازنده ی Bay Trail Atomبهره می برد. دستگاه یاد شده دارای ۲ گیگابایت RAM، یک پورت USB 2.0 ، کارت خوان microSD و همچنین یک پورت micro USB که وظیفه ی تامین انرژی آن را به عهده دارد. از جمله ماژول های ارتباطی Intel compute stick می توان از WiFi و Bluetooth 4.0 نام برد. پیش فروش این استیک هم اکنون در سایت های Newegg ، Amazon و خرده فروشی های دیگر شروع شده است. فناوری استیک ها مدت زیادی است در دنیای تکنولوژی وارد شده اند و این محصول تازگی خاصی ندارد اما باید دید که اینتل چه کار هایی برای جذب کاربر اندیشیده است. [منبع: NeoWin]
تکنو سمانه

مقالات پیشنهادی علمی از سایت های مرجع
بررسی رابطه دریافت اطلاعات جنسی زودرس و سلامت روان مطالعه موردی دانش آموزان شهر بیرجند
تاثیر مدیریت مشارکتی در اخذ پذیرش تغییر در سازمانمطالعه موردی : استانداری کرمانشاه
فناوری اطلاعات و گسترش آن در آموزش مدیران
تاثیرافزایش عوامل جوانه زاحاویZr Ti وعملیات حرارتی برریزساختاروخواص کششی آلیاژآلومینیوم 7042
بررسی مقاومت فشاری و خمشی نمونه های بتنی حاوی الیاف شیشه در معرض حرارت
بررسی علل تخریب پوشش بتنی کانالهای آبیاری و زهکشی و ارائه راهکارهای پیشگیری از بروز ترک و ترمیم آن، مطالعه موردی: کانال اصلی سده ساوه ( موسوم به کانال MC )
مامکان سنجی نسبی پیاده سازی CBM در شبکه های آبرسانی شهرستان های کشور(مطالعه موردی: شهرستان های آذر شهر و بستان آباد استان آذربایجان شرقی)
برنامهریزی ومدیریتمحلی با اتکا بر نقش شوراها
نقش تعمیرات پیشگیرانه در بهبود شاخصهای قابلیت اطمینان شبکه های توزیع نیروی برق
رفتار سیکلی اتصالات خمشی دوطرفه با صفحات کناری و ستون دوبل

  • ۹۵/۱۰/۲۳
  • سمانه