تکنولوژی تلفن های هوشمند

تکنولوژی تلفن های هوشمند * تکنولوژی تلفن های هوشمند

تکنولوژی تلفن های هوشمند

تکنولوژی تلفن های هوشمند * تکنولوژی تلفن های هوشمند

2 سال قبل در: اپلبدون نظر قصد خرید یک اپل واچ طلایی را دارید؟ میدانید با پول آن، چه چیزهای دیگری می‌توان خرید؟ نمی‌دانم میدانید یا نه! اما اپل واچ طلایی گران است! خیلی گران! داریم درباره ساعتی صحبت می‌کنیم که قیمت پایه آن از ۱۰۰۰۰ دلار شروع می‌شود. قبول داریم که یک ساعت هوشمند است و یک سر و گردن بالاتر از ساعت‌های معمولی، اما بااین‌حال ۱۰۰۰۰ دلار پول زیادی است. این ما را به فکر وا‌داشت که ببینیم با این میزان پول چه چیزهای دیگری می‌توان خریداری کرد. اگر ۱۰۰۰۰ دلار پول داشتید کدام‌یک از موارد پایین را خریداری می‌کردید؟ یک اپل واچ طلایی با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ ۶۷۵ سال اشتراک مجله VOGUE با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ یک سال اجاره یک سوئیت آپارتمانی در لندن با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ سه عدد تخته موج‌سواری CHANEL با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ دو پرواز رفت‌وبرگشت first class از لندن به سیدنی با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ یک ماشین با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ ۳۱ جفت کفش کلاسیک Louboutin با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ یک قایق بادبانی با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ یک عدد کیف Birkin از برند هرمس با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ ۲۵ عدد آیفون ۶ با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ ۳۰ جفت کفش بندی Aquazzura با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ ۱۹۷۰ عدد پیتزا! یعنی به مدت ۵ سال می‌توانید هرروز پیتزا بخورید با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ دو عدد کیف CHANEL با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ ۹۵ عدد ساعت Pebble با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ ۱۵۰ بار خال‌کوبی کنید با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ بیش از ۵ بار سفر به دور دنیا با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ ۶ سال عضویت باشگاه ورزشی Equinox، که یکی از لوکس‌ترین باشگاه‌های دنیا است با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ ۱۳ عدد لباس عروس با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟ ۱۹ عدد توله دالمیشن با پول یک اپل واچ طلا، چه چیزهایی می‌توان خرید؟
تکنو سمانه

مقالات پیشنهادی علمی از سایت های مرجع
اندازه گیری مواد مغذی ( نیترات، نیتریت، فسفات) به منظور پهنه بندی در آبهای ساحلی شهربندرعباس
بررسی توالیهای رسوبی پهنه ساحلی استان خوزستان با استفاده از GIS و RS
تحقق پایداری توسعه فرهنگی از کریدور گردشگری ادبی – فرهنگی با رویکرد تحکیم هویت ملی (مطالعه موردی: استان سیستان و بلوچستان)
بررسی لزوم خط مشیگذاری فرهنگی در رسانههای جمعی
بررسی حذف کروم از پساب با استفاده جاذب های زیستی
بررسی نقش و اهمیت پرداخت الکترونیکی در مدیریت زنجیره تامین
Hydrogen Pumping through LSF-Perovskite Membrane
شناسایی زون گسلی بم با استفاده از روش مگنتوتلوریک Recognition of Bam fault zone using magnetotelluric method
COMPARISON OF STOCHASTIC MODELS IN FORECASTING MONTHLY STREAMFLOW INRIVERS, A CASE STUDY OF RIVER NILE AND ITS TRIBUTARIES
طراحی و ساخت خازن هوشمند سویچ شونده

  • ۹۵/۱۱/۰۳
  • سمانه